Everything comes to an end

Jag ska alldeles strax sticka och sola! Har varit sjukt seg hela dagen så orkar inte göra något ansträngande än.

Igår va jag hos B******* och hjälpte honom packa ^^ Han sticker till det sneögda landet Japan nästa vecka så han ska ha utflyttningsfest ikväll som jag ska på. Sista festen i lägenheten.. Känns lite sorgligt "/ Ska röja ordentligt en sista gång så lär däcka där. Annars kan det hända att jag drar in till stan och däckar där. Jag får se senare helt enkelt hur det blir. SpontanAmanda är i farten! :D

Vi såg en asrolig film då vi inte pallade packa mer..

The Ramen Girl

http://www.japantimes.co.jp/images/photos2009/ff20090123r1a.jpg

Vi hade hollänsk textning så det va lite halvjobbigt att hänga med xD Ska nog se den med syrran nån dag, hon älskar japaner/kineser/asiater.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

JAG ser ut som ett mongo :<

2010-03-26 @ 17:02:33
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0