Faboulicious! - eller nåt sånt



Är jag bäst eller är jag bäst!?
Hörde att en viss tjej (som tror hon är så himla bra på allt och alltid vet bäst) knappt når VG.. pfft.. DÅLIGT! Kursen är inte så svår egentligen, jag bara gör något o hoppas det blir bra. Naturbegåvning antar jag då ^^

Nu ska jag nog lägga mig o kolla på New Moon :) Länge sen jag såg den o den kom ut i DVDR nu så det blir nog mys. Tänkte ha över lite folk nu i veckan o kolla på några skräckrullar o ha det gosigt oxå ^^ Måste ju passa på nu när vi har vår nya hemmabio!

http://apod.nasa.gov/apod/image/0204/lumiere_laveder_c1.jpg

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Bennie

Grymmegrymme amanda! :)

2010-03-16 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0