Fatass in the making

Idag har jag ätit så sjukt mycket.. Asså jag har ju ätit fett skumt de senaste veckorna. Käkar ett, max två mål om dagen och har droppat några kilon. Men idag så har jag bara vräkt i mig det ena efter det andra.

Jag kom hem vid 17 (tror jag) och då lagade jag direkt spaghetti med pesto och mozarellabitar. Va sjukt hungrig då jag inte käkat något på hela dan så medans vattnet skulle koka upp så åt jag en halv banan och en njallamacka (litet tunnbröd). Sen åt jag pastan... först en portion, sen tog jag lite mer spaghetti och pesto. Sen vart jag så himla sugen på mer mozarella att jag gick ner till affären och handlade och tryckte i mig en såndär mozarellakula (?). Sen snodde jag 4 rutor rischoklad av farsan, har lyckas proppa i mig 5 frallor med massa grönsaker på och allt det här har jag dränk ner med 2 liter påskmust.

Det blir dubbla flygsäten i sommar hahaha

http://www.phillyburbs.com/uploads/RTEmagicC_a_fat_seat_cartoon.jpg.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0