GODNIGHT!

Just nu sitter jag och pressar i mig en burk tonfisk.. :S Inte sådär värst glamoröst inte xD Men har fan inte käkat något på evigheter. Åt typ en halv quesadilla (det är inte mycket inte) när jag kom hem från stan men innan dess så åt jag inget. Är inte ens hungrig, men känner att jag borde äta något nyttigt. Annars kommer pizzan sen att lägga på sig ordentligt. Vi ska ju ta vår traditionella vandring upp till pizzerian och köpa mat som vi brukar göra efter varje fest ^^

Borde typ sova? Men är inte ens trött, har kommit förbi det stadiet. Plus att det inte varit så lätt att sova när massa folk sitter o pratar o garvar. Det är typ 10 pers kvar i källaren men de lär "sova" här. Ska nog lägga mig o kolla på tv tills jag däckar. Känns som en väldigt bra idé ^^

Jag ska plugga massa sen på dan, men ska försöka hinna med att skriva något om kvällen :)
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0