Going mainstream

Jag va helt emot facebbok förut, men sen skaffade jag det och nu är jag besatt. Sitter inloggad nästan dygnet runt hehe :P Nu funderar jag på att fixa såntdärt Spotify.. ALLA har det o folk blir sura när jag inte har det, så nu tänkte jag väl ge det en chans.. Det måste ju ändå vara smidigare än att sitta på youtube eller ladda ner massa låtar? Jag ville lyssna på This is war nyss o då kom jag på hur smidigt det skulle va att bara gå in på spotify o ha alla 30 seconds to mars låtar där redo att bli lyssnade på. Såååå, nu till nästa steg:  hur fan får man en invite eller vad det är man måste ha? xD

http://media.macworld.co.uk/cmsdata/news/25138/Spotify-5351.jpg
Edit: En snällis kompis skickade mig en invite :D Så nu har jag officiellt SPOTIFY!



Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

har skaffat spotify men inte facebook. ska jag?

2010-03-17 @ 17:05:58
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0