Jag klarade det!!

Jag är så jävla bra!! :D
Jag klarade matte provet så nu är det bara ett prov kvar i kursen! Jag kommer klara Matte C nu känner jag ^^ Sån jävla lättnad..! Behöver godkänt i kursen för att komma in på de högskoleprogram jag vill gå.

Jag måste maila min chef och säga att jag inte kan jobba på söndag, måste plugga till sista matteprovet som jag har på måndag. Jag SKA klara det oxå!



Är så jävla lycklig just nu :D Ska till Täby C nu o shoppa lite.. Det har jag gjort mig förtjänt av ^^ Fick lön idag oxå "så allt går bra nu!"

Peace!

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

awww bilden .....



saknarrr <3

2010-03-25 @ 12:27:37
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0