Måndag - jobbig dag, skoldag

Om typ en timma har jag matteprov. Jag kan typ mindre än hälften så jag förväntar inte mig ett godkänt. Asså jag vet inte om jag kommer klarra matten, det är alldeles för mycket att hålla reda på. Matte A och B va en barnlek, men matte C är inget för mig asså. Jag klarade förra provet genom att gissa mig fram till vad jag ska göra. Ska nog köra på det den här gången oxå så får hoppas lite på att jag kanske klarar det iaf. Ni får hålla tummarna för mig! :D



Sen ska jag möta syrran i Täby C. Vi hinner inte in till stan, måste plugga massa. Vill bara blir klar med uppsatserna så att jag kan chilla resten av veckan. Imorrn ska jag på studentskiva men temat "P". Så måste komma på något som börjar på P att klä ut mig till. Folk har kommit med massa förslag men det är ingen som jag har fastnat för. Det lär bli någon panikoutfit som jag slänger på mig imorgon sent innan jag är tvungen att åka. Så va det på min skiva förra året. jag missade middagen för jag kunde inte komma på vad jag skulle kä ut mig till. Det slutade med att jag va Amy Lee haha xD

För att fördriva tid nu, eftersom jag inte klarar av att ränka mer matte så kollar jag utbildningar. Väntar på mitt lösenord till Studera.nu så ska söka lite program sen. Det är ett som jag verkligen vill komma in på, hoppas jag lyckas :D Jag har ju bättre betyg än många jag känner, men samtidigt finns det en jävla massa smarta människor där ute som kan ta min plats. I värsta fall hamnar jag på en liknande linje med mer IT. Aja, det blir nog bra i slutändan :)


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ahaa, okej :< han verkar ju rätt snäll, hih. :>

2010-03-22 @ 17:18:12
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0