Mjao jao

Är hemma och fettar i mig "fried noodles". Köpte hem lite påskmust från Täby oxå som jag hävar i mig :P

Jag spenderade ca 3 timmar där och kollade i typ alla butiker för att tiden skulle gå. Köpte ett par leggins som jag kollat in ett tag men aldrig orkat köpa, oså letade jag efter en halsduk som jag köpte för ett halvår sen. Den försvann spårlöst på Malta så nu vill jag ha en ny. Men ALLA vinter/höst halsdukar är borta jue :( Det är fan fortfarande iskallt ute, varför ska de ta bort dem och fram med sina fula jävla sjalar? Stör mig såå hårt! Bikinis och solhattar har oxå kommit fram men lixom sommarn är inte förrens om 2-3 månader! Vet inte riktigt vart jag ska köpa halsduken nu.. typ nån second hand eller blocket? xD


Leggins jao ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0