Psykbryt

Innombords så fick jag precis ett psykbryt.. Är så sjukt stressad över alla uppsatser att jag inte ens är stressad längre. Har missar flera deadlines men känner varken ångest eller press. Hur kommer det här gå egentligen?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/dsc03074redi_57060870.jpg

Måste börja på den här jävla projektrapporten som ska vara inne på torsdag! Men samtidigt har jag trte uppsattser i engelskan som borde varit inne förra veckan. På det så vill jag bara dra ut och ha det kul för de är så jävla långtråkigt att bara sitta hemma. Jag somnade för några timmar sen och sov ett jävla tag för va så uttråkad. Så nu är jag pigg och uttråkad och försöker plugga men det failar xD

Det skulle vara jävligt gott med en kall öl just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0