Tonight is gonna be a good night

Gud va härligt vädret börjat bli :D Vaknar varje morgon av att solen steker på mig!

Just nu sitter jag med ansiktsmask på, ska snart duscha och leta kläder till ikväll. Ska nog göra mig en avokadotaco snart oxå så jag får i mig lite energi ^^ Är grymt taggad faktiskt :D Solen har börjat göra sitt med mitt humör nu. Är alltid så ledsen o deppig under vintern men så fort solen börja steka så mår jag mycket bättre! Jag är iaf väldigt sugen på o dra till NYPE ikväll! Känns som om det kommer bli asniice där med massa drag ;D Måste få tag på Jasmine bara o locka med henne.



Vart ska ni dra ikväll? Sitta hemma o dega is NOT an option!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0