THURSDAY - I go flumbulle

Ska lägga mig o kolla på Vampire Diarys nu o måla naglarna.
Har varit asflummig idag hehe



Vaknade o va typ pigg, lagade frukost oså chattade jag massa o bloggade lite. Sen drog jag till skolan o höll mina tal i engelskan. Jag fick bara VG+ pga min Danderydsdialekt i engelskan.. Så nu måste jag öva bort mina "iiii" och "yyyy". Fett jobbigt! Jag artikulerar även för mycket när jag pratar så jag ska mumla mer? xD haha Typ tvärtemot vad jag har försökt men det är väl bra, då behöver jag inte anstränga mig när jag pratar i framtiden. Sen iaf så hämtade jag lite saker från Tobbe som va mina, då blev jag på dåligt humör en stund men vem blir inte det när man är tvungen att face sitt ex? Hatar att träffa honom i skolan, får hjärtat i halsgropen bara o huvudvärk..

iaf.. Efter att ha käkat lite lunch drog jag till Jasmine o vi tog en promenad ner på stan o kolla lite i olika affärer :) Köpte bla nagellack, en sminkväska o en tröja. Lite smått krimskrams sådär som man kan lägga sina sista pengar på. Skönt att det kommer nya snart hehe Fast de ska typ gå på syrrans present. SOM FÖR ÖVRIGT FYLLDE ÅR IGÅR TORSDAG!! - grattis på henne ^^

http://www.pastan.nu/polopoly_fs/1.906419.1246951949!image/2682503382.jpg_gen/derivatives/article/2682503382.jpg

Sen så fikade vi som vanligt, jag testade en bagel med creamy cheese - va inte så värst hungrig men ville bara ha nåt o ville inte fetta i mig morotskaka :P Den va asgod iaf så lär ta en sån nån mer gång! Vi fikade ett jävla tag iaf tills vi mötte Krille och tog en promenad tillbaks till Jasmine (gud va skönt att hon bor så centralt att man kan gå överallt :D). Vi flummade som vanligt asmycket o sen åkte jag hem för de skulle gå på bio :)

Gud vad mycket jag skriver asså xD Men om det händer mycket så måste jag ju skriva det lixom? JUSTE nu kom jag ihåg vad som hände när vi fikade hahahah!!! xD Jo asså en random typ uteliggare(?) stirrade på Jasmine genom fönsterrutan o kom sen in där vi satt. Oså sa han "När man va liten så fick man veckopeng! Och du ser ju ganska liten ut så här får du" oså la han en tia på bordet XD HAHAHAHAHAHAHA OFTA LIXOM??!?!?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Asså hahhah visst ja! shiet d kanske va nå chip i tian så han ska kunna stalka mig, han va as scary! stackarn jag skulle gett han pressbyrå (frukost?) kupongen in return! ahh damn it.

2010-03-19 @ 14:41:09
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0