You better watch your neck cause I want domination, I want your submission, I see you’re not resisting to this temptation

Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden. Helt otippade personer är med och allt är bara så... KONSTIGT!

De drömmar jag kommer ihåg handlar alla om massa killar. Jag drömmer om folk jag nyss träffat och sånt. Asså jag skulle inte banga på o förverkliga drömmarna, för snubbarna är ju heta.. men är jag verkligen så kåt av mig att jag drömmer om det? xD haha Jag har nån konstig besatthet typ. Jag tillochmed snackar dygnet runt om killar kom jag på nu. I varje konvesation så lyckas jag nämna något namn. Det är ju inte negativt, men kan jag inte tänka på något annat?

Måste fan ta upp kontakten med vissa grabbar nu. Samlade ju på mig en jävla massa nummer under min tid som upptagen. Men nu är det bara att (tuta) o köra!

Sex (Photo from: http://www.mpowrplus.com)

Aja, måste fösöka plugga lite nu. Sen måste jag springa till solariet och stekas lite. SKa nog köra på starkt idag. 15 minuter där är mer än 30 minuter på de flesta så kommer nog bli lite röd men det är skit samma. Orkar inte vara klen. Körde 12min här om dan och då tog det inte så överdrivet mycket, sved lite i pannan bara men det överlever jag. Sen ska jag fixa mig inför Nicoles studentskiva ^^ Ska vara pyroman tror jag, temat är nämligen "P". Måste bara hitta nån gammal, ful tröja jag kan elda lite på hehe :D

puss!


Kommentarer
Postat av: Bennie

Mitt bland annat:p

2010-03-23 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0