Lilllördag at NYPE

Nu ska jag ta mig en välbehövlig godnattssömn! Det blev inte mycket sömn natten som var ;D

Igår iaf så drog jag hem till Jasmine o förkröka lite innan vi drog till NYPE. Vi hade sån himla tur att det inte va nån kö alls så slapp stå ute i kylan och betala inträde i onödan. Det blir så mycket utgångar så det är så skönt när det blir en helgratis kväll ^^ Där inne mötte vi Krille o Malle o några av deras polare. Det va mest med dem som vi umgicks med. De är så himla sköna och vi kommer sjukt bra överrens på nåt sätt ^^



Eftersom jag söp ner Krille med vin i lördags så va det hans tur att hämnas lite hehe.. Så en hel del drinkar vart det, dansandes runt strippstången och en jävla massa flum! Det va inte alls lika mycket folk som jag trodde det skulle va men det va nästan bara skönt. Det blev en vild kväll/natt för mig ialfall ;D

När det snart närmade sig stängning så drog Jasmine med ett gäng sköna typer till White Room medan jag festade kvar på Nype en stund innan Jag drog med Malle, Krille o Hampus till söder. Vi mellanlandade på McDonalds en stund o fyllde på krafterna (de skulle behövas senare) o sen drog jag med Krille hem. Mer än så behöver jag nog inte skriva men max en timmas sömn blev det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0