Action Baby!

Har inte varit hemma knappt så därför har jag inte bloggat nåt. Kör en snabböverblick av lovet på söndag så får ni se alla galenheter jag hittat på :P

Igår så stack jag iaf till Solna! Berra o Kim skulle ha över lite folk men det slutade med att vi bara vart 4 pers xD Folk tyckte att det va för kallt ute så ingen pallade åka dit. Vi satt o snacka en stund, lyssna på musik medans Kim ständigt petade på mig med en trumpinne. Vart helt öm efter O.o hehe Sen kom det två snubbar som skulle planera en musikvideo o då sjönk stämningen lite så jag o Karro tog sista pendeln in till stan. Där mötte jag upp Krille o köpte lite nattmat på McDonalds som jag sedan vräkte i mig, fast långsamt, i sängen. Så jävla GOTT!! :D

Vaknade runt 12.30 idag helt mörbultad och sliten o bestämmde lunchfika med Jasmine ^^ Så vart tvungen att pallra mig upp ur sängen. Det tog verkligen emot för den sängen är så sjukt skön! Och de tjocka fluffiga täckena som man bara gosar in sig i :P Det är nästan så att jag drar dit igen bara för att få sova xD hehe (no offense Krille)
Sen snacka jag o Jasmine lite skit som vanligt o kollade affärer innan jag stack hem för att vila upp mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0