Wednesday I feel fine

En god jävla morgon va det! :D Bästa...EVER! tack vare en person ;)

Jag va ju på studentskiva igår, men DJn va kass så jag drog ganska tidigt. Eftersom det va tisdag och inte så mycket att hitta på mitt i natten så drog jag hem till Krille och övernattade där. Sen efter en äventyrlig och vild natt/morgon/dag så drog vi o käkade på Taco Bar. Men min kropp vill inte ha mat så den gjorde ont, men jag tvingade i mig nachos iaf. Kvällen innan så köpte jag tunnbrödrullar med mozzarella o skulle käka påväg till Krille (hade inte käkat något sen frukost), och när jag väntade på tunnelbanan så tappade jag hälften på marken :( Någon/något vill inte att jag ska få i mig mat. Jag äter typ en gång om dagen o festar massa. Gick ner över helgen då jag inte heller knappt åt något alls. Min nya diet; ett mål snabbmat om dagen o massa drinkar.

http://im.rediff.com/getahead/2004/oct/04diet.jpg

Fan blev typ hungrig nu bara för det. Jag har bara käkat lite tomatsoppa till middag... Asså min matvanor ätr helt fuckade xD Men bli man smal på det så är de ju bara att fortsätta!

Ikväll har jag iaf bara kollat på film med syrran och Henri :) Mys att äntligen få använda bion där nere. Måste ha fler filmkvällar snart ^^ Vi ska iaf köra en chillfest med ett begränsat urval av personer på lovet typ. Fast det finns ju de som jag vill mysa med redan nu hehe.. Ska snacka med en polare imorrn och se om han kan locka med sin heta kompis ut på några bärs :D

Jag vet att det jag skriver är fett osammanhängande o sådär men jag pallar inte tänka när jag skriver..
Nu ska jag sova! Natti natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0