WHAT THE FUTURE HOLDS...

Jag har monterat ner och på lampkupor, bytt glödlampor, flyttat möbler, staplat kartonger, rotat i pannrummet, pillat med dimmers, monterat soffor, dragit kablar och helt enkelt vänt källaren ut och in, upp och ner - JAG ÄR MAN!

Kvinnosyssla är inget för mig, hänga tvätt är fett lame. Jag vill pilla i kontakter, komma på lösningar med tusen kablar (som är för korta oxå) samt bara vara allmänt cool. Jag borde fan gått teknik eller bygg på gymnasiet. Inte den här värsta faggot medialinjen. Det är bara massa mesar i skolan och hälften verkar lida av dysslexi?


http://maddok.files.wordpress.com/2009/11/computer_nerd.jpeg
Min framtid?


Det blir nog IT för mig på högskolan nu iaf. Ekonomi är iofs en mer "smart" linje.. Men jag behöver hänga med grabbarna och göra något produktivt. När den här helgen är över ska jag sätta mig ner o börja bläddra bland linjerna på Stockholms Universitet och tillslut söka. Kan åtminstone lägga dem i en lista på ansökningsgrejen, man behöver väl inte skicka in den direkt?

Nog om skola.. Nu ska jag sova o sen är det PARTYDAY!! :D


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

oh! :D

var amir trevlig? :D

2010-03-20 @ 12:23:22
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0