Another day...

Skriver på den himla filmanalysen! Har skrivit 3 av typ 5 sidor nu så mer än hälften avklarat iaf! Den blir klar ikväll :D Skönt att få den undanstökad o sen blire mer muslimer hahah Typiskt att just jag får tentor om yttranderfihet och religion o grejs, HEHE! Annars har jag bara slappat o chattar hela dan, och ätit mig fet hah kommer snart spricka men ähh skit samma xD SKA börja träna så fort jag blivit frisk!

http://verklighetenisverige.files.wordpress.com/2010/03/wilks_rondellhund.jpg
Den omtalade rondellhunden som jag skriver uppsatts om!

Sverige kör på hårt mot Canada och leder just nu med 3 - 0. Kommer ihåg när vi spöade dem i OS för ett par år sen, härlig känsla :D Hoppas på samma nu då ^^ Bara en period kvar men vad som helst kan ju hända!

puss!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag vill oxå börja träna! Kan vi inte börja gymma tsm? :D har ingen motivation för o springa ute ensam haha

2010-05-16 @ 22:37:48
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0