Big fat L - O - S - E - R

Varför måste man va så jävla sämst för..? Så fort något är bra så är jag tvungen att fucka upp allt! Jag lär mig aldrig heller, fastän jag försöker. Lås in mig och släng bort nyckeln för allt är bara åt helvete..

Försökte att inte tänka på det igår. Tog ett par drinkar med Krille o Jasmine på Fridays o mysde, men det sitter där i magen hela tiden, en stor jävla klump. Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, när det blir bra. Men det MÅSTE bli bra igen! Vill bara glömma o köra på som vanligt...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/requiem_for_a_dream_16_59879023.jpg

Prata med mig hunni!
Bara jag vet allt.. Jag vet inte vad du har hört men jag tror nog att du tror att det är värre än vad det är..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0