Call it what you wanna call it, I'm a fuckin Alkaholik

Nype va asniice :D Jag började smått spåra på dansgolvet men det uppskattades bara! Alla är all over us när jag o Jasmine är ute asså ;P Fick lite champange av ett gäng killar som skröt om att en av dem bor i en fet villa i Djursholm.. Men lixom daah! Vem gör inte det? xD Har spenderat halva min uppväxt i Djursholm så lite lame killar! Sånt där funkar bara på förortsungar utan klass... Men en del oskyldigt flörtande på dansgovet vart det och jag såg.. asså helt seriöst den snyggaste killen jag någonsin sett!! :O Fyfan va het xD Måste se honom igen för asså hans ögon va helt underbara, vacker benstruktur i ansiktet o såklart skjorta! MUMSI!! <3 Nästan så jag blev lite kär!

http://www.gsnetwork.co.nz/files/images/champange%20-%20stock.jpg

I lördags blev det lungt dock. Det vart ju asdåligt väder så alla vart fett otaggade på födelsedagsfirandet så jag satt hemma istället. Fast det behövdes nog, har varit en hård vecka och måste vila upp mig inför nästa helg. Då kanske jag får "fin" besök ^^ Mer om det senare.. om det blir av :)

Det blir till att skriva klart några uppsattser och kolla på tv ikväll. MTV.com har spärrat The Hills och The City så kan inte kolla :( Fett dåligt asså!! Hur ska jag nu kunna kolla på dem. Sverige ligger ju en hel säsong efter förfan >.< Men men, håll mig sällskap på msn om ni har lust :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Bennie

Haha, Stockholm!! sveriges största bubbla:p

2010-05-09 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0