Fortfarande vaken? YES MAN!!

Har precis käkat wokade nudlar som min kära syster gjort så ska smälta maten en stund innan jag fortsätter med något annat. Har städat min byrå, sorterat krimskrams, hängt upp och vikt kläder, kollat igenom o sorterat papper, rensat badrummet och allmänt fart runt inatt. Är fortfarande speedad men jag har en känsla av att jag kommer däcka väldigt olägligt senare idag xD Funderar nästan på att sova en timma nu typ, bara så min hjärna får vila sig lite innan framföranden och prov. Vill ju inte se ut som ett vrak heller!

Men ja vi får väl se om jag lyckas somna, och isåfall om jag vaknar sen :)
<3


Kommentarer
Postat av: Bennie

Du är ju sick!!! o.O

2010-05-18 @ 17:35:34
Postat av: elin

hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda kläder, skor och smycke fr 5 kr - tack.

2010-05-19 @ 18:20:41
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0