Friday

Har varit så himla halvsminkad o fräshig idag :P Gått runt i mjukiskläder o chillat bara.. Men pallar seriöst inte bry mig om nån ser mig längre! Alla vet att jag är sexxigare än dem iaf :D

Jag o syrran drog o solade sent så fick liite färg iaf! Tog dock inte lika mycket som jag hoppades.. Min hud är typ immun mot solarier asså, vågar inte sola längre än 20minuter lixom så vettefan hur jag ska göra.. Vill bli neger i sommar jue!! :D HAHAHA Ska försöka steka lite på dan "imorrn" :) Sen efteråt hämtade morsan upp oss oså fick hon för sig att vi ska åka runt Djursholm 2 varv o hitta nåt mysigt ställe att ha min mottagning på xD Vi kolla på några ställen men sen kom vi på det egentligen bästa förslaget! Ni får höra senare vart det blir.. Oså måste jag börja tänka vilka som ska komma isåfall. Blir några närmaste vänner och släkt o sådär. Har redan några som tjatat om mottagning :P


Oredigerad, ofixad,  halvskabbig men ni får leva med det!

Bara några timmar kvar o sen är det dag o då ska jag ha det så jävla kul har jag bestämt!! :D Ska först dra till Lidingö o se HER BRIGHT SKIES o sen ska jag dricka massa bärs, käka nåt gott o sen är det dags att möta mina älsklingar!!!!!!!! Är så jävla äckligt fucking peppad! Dock lite nervös vilket jag alltid är när jag ska se o träffa dem xD Snackar ju såklart om MARISSA BURNS TREY, bästa bandet asså!! Love ya guys <33 Kommer bli så jäkla fett imorrn asså ^^ Vi får se vad för tokigheter vi lyckas komma på, min Bennieboy är ju såklart med och om jag känner oss båda rätt så kommer det spåra HAHA! PARTEY ALL NIGHT LONG HUNNI!!

MARISSA BURNS TREY




Kommentarer
Postat av: Jasmine

hah precis! alla foton jag vart me på nu på senaste tiden ser jag ut o va kritvit på... blekast av alla, så himla fult! så nu jäklar ska jag oxå schteeka järnet haha

2010-05-23 @ 21:23:11
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0