Home Sweet Home

Är äntligen hemma i storstaden igen! :D Örebro va riktigt niice - massa öl, massa ös, en lyckad helg kan man gott säga ^^ Dock är det väldigt skönt att ligga i sin egna säng, klämma i sig några morotsbröd o bara chilla. Lyckades döda huvudvärken med alvedon imorse så jag slipper nog den. Dock är jag fortfarande lite snurrig, halvsov hela bussresan HAHA Men det va skönt, sov inte så värst mycket inatt då jag kom hem till Bea klockan halv åtta xD De har ju inga nattbussar i Örebro?!?


Bilder från BRING THE NOISE - tagna av Bea
















Natten va crazy.. Poliser, kisställeupptäcksfärder, nakenhet, röj o alldeles för mycket alkohol (för min del iaf). Jag måste lära mig att sköta mig på fyllan. Gå rakt, hålla käften, se upp med saker och använda hjärnan..

Nu ska jag sova, om jag lyckas.. Är snurrig, muskelkramp, ont i magen och ångest.. GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0