Just let it all drift away...

Orkade inte blogga nåt igår.. Va helt cp i huvudet efter att inte sovit något xD Men jag har ändå mest bara kollat på tv, pluggat o snackat massa skit med folk så inte så mycket att berätta.

Idag dock så cycklade jag till Mörby.. o asså det va ett helvete!! Hade iofs treans växel inne hela tiden så det va riktigt trögt att trampa (växeln är trasig). Jag är sjukt otränad o jag trodde mina ben skulle gå av! Det känns bra nu efteråt att veta att man äntligen börjar träna lite men asså ville bara dö när jag va ute xD Skulle ha köpt sushi till middag men orkade inte lämna huset sen så sket i det :P Nu har jag gjort en jävla massa armhävningar oxå, ska nog göra några till nu o sen sit-ups. Sen kanske ta mig ett bad, behöver koppla av lite!Mamma ska bada hunden så blir nog en dusch istället..


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/img_0811redi_29811746.jpg


Imorrn ska det redigeras film antar jag och mer plugg! Längtar tills fredag asså, blir MASSA öl då!!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0