Playtime!

Trycker i mig en pizza medans jag kollar på ishockeyn. GÖTT SOM FAN! Vi ligger under med 1-0 just nu men det tar vi! :D Huvudvärken avtog under dagen så nu är jag en aningen seg bara. Vilken jävla natt bara säger jag!! xD Det gick hett till inne på skivan o minst lika hett till utanför :P Hittade en asskön brud som jag antastade lite smått hehe Lyckades hångla med 9 pers!! Asså 9!! Ofta man gör det på en o samma kväll XDXD Jag bara gick crazy!! HAHAHAHAH Men alla verkade gilla min outfit o jag hade kul så det va en iice kväll :D Dock så glömde jag min väska på bussen! Med mobil o bankkort, legg ja allt sånt viktigt i.. Men va nyss iväg o hämtade den från en snubbe som hittat den, men det ironiska va att han själv tappade sn mobil sen samma natt xD


Funderar på o kankse dra upp till Lo o dega sen, men nu ska jag kolla klart på matchen, äta o plugga lite till. Är nästan klar med uppsattsen nu, bara några meningar kvar! :D

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0