Plugg under kvällsfilmen?

Nu sätter pluggandet igång på riktigt!! Ska skriva två uppsatser om hurvida det är rätt eller fel att avbilda Mohammed samt om en debattartikel skriven av Jimmie Åkesson är kränkande och hotfull eller står inom yttrandefrihetens ramar. Det blir ingen lätt match men det ska ta mig fan göras! Dock kan det bli svårt att hålla en objektiv ton då jag ju har mina egna åsikter om det här. Men men.. så länge jag får minst G (har chans till VG) så är jag nöjd. Det här ämnet är inget jag precis brinner för haha xD Ska försöka skriva så gott jag kan och hoppas på att min lärare inte dömmer för mycket på att mina åsikter är väldigt politiskt INkorrekta!

http://www.dn.se/polopoly_fs/1.655028.1234040726!image/4020523157.jpg

GO SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0