Getting my dreams back!

Idag har varit en lång dag! Först 5 timmar i skolan med både Engelska C och Matte C. Lagom kul sådär va för vi hade tydligen prov? Men jag klara det nog :P HAHAHA Bra att man är förberedd, verkligen.. NOT! Sen har jag städat massa i mitt rum. Och det lönade sig fan!! Hittade en femhundring i ett kuvär :D Nån gammal födelsedagslapp antagligen! Sen har jag snackat semester med päronen, och om det blir som jag vill så blire all inclusive lyxsemester i sommar!! :D MEGA!!!

http://static.eximtours.pl/images/bv/hotel/721/Riadh_Palms_01.jpg

http://www.boekvoordelig.nl/feeds/userfiles/image/4riadhpalm8.jpg
Mayby baby!!

Nu sitter jag i en säng full med massa papper, måste skriva klart loggboksskiten o maila in. Men då är iaf ett ämne klart o bara sex kvar :P Inte långt kvar nu tills studenten o allt sånt. Ska bli så himla skönt att få slippa TEG. Rekomenderar inte den skolan lika varmt som jag gjorde för två år sen. Mina barn ska fan gå på VRG eller DAGY eller liknande. Där riktigt folk går o inte bara massa lösa ungdomar utan ambitioner. HAHA Mina ungar skafan bli ordentligt smarta, men samtidigt populära, snygga och annorlunda. Vi får väl se ;)

Men nu tillbaks till pluggandet! Anjuter en kopp ingefäreté under tiden.. Har blivit besatt av det nu de senaste dagarna! OCH SUSHI!!! Åhh, ska förbi torget imorrn efter skolan o köpa hem lite!! Måste ha :D

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2010/img_5774redi_85724464.jpg
Gillar dock bara avokado o laxsushin!

Natti natti!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0