Gud vilken härlig morgon!! :D

Asså jag hatar ju att gå upp såhät tidigt men är faktiskt utvilad. Dck efter bara 7 timmars sömn men jag är glad iaf. Solen lyser utanför o kommer snart steka in genom fönstret, klarblå himmel. Hoppas det blir lite varmare idag! Det ryktades ju om 20 grader i helgen så hoppas den värmen kommer lite tidigare ^^




Random bilder från hemresan från Örebro

Jag skrev klart loggboksgrejsen igår så ska lämna in den personligen. Känns bättre så, då vet jag att hon har fått den. Då slipper jag gå ppå uppsamlingslektionen på onsdag så LEDIG! :D


Dagens Quote: "Asså jag gillar musiken, men jag vill bara inte lyssna på den"


Kommentarer
Postat av: Jasmine

20grader åh<3 jag drömde att d snöade haha blev så himla sur! men som tur va e d ju asnice väder ute idag :D

2010-05-11 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0