What's left kills me

HAHAHAHA  Jag bah tokdäcka igår!! Missade som vanligt slutet av matchen och vart tvungen att sitta uppe halva natten sen o skriva klart uppsattsen! Men skickade tillslut in den :D Nu är det bara hundra saker kvar xD Har sån fruktansvärd panik.. Asså om jag får ett endaste IG kommer jag inte komma in på högskolan och om jag inte kommer in har jag inget liv kvar..  SÅ jag känner mig ganska rejält körd nu asså, speciellt i filmkunskap.. Kommer säkert inte klara kursen. Jag kan ingenting och tycker det är så jävla tråkigt o värdelöst - HATA ALLT SOM HAR MED FILM O GÖRA!

http://www.mediecentret.se/bilder/video.jpg

Nu ska jag leta igenom alla kartonger här i rummet efter min jävla engelskauppsats. Såg den här om dan men sen bara försvann den! BLÖÖH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0