What about me?

En lite sketen lista som jag snodde av vår älskade bloggdrottning!


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
3 stycken faktiskt..

Vad tycker du om kärlek? Bästa i världen!

När kramade du någon sist? Igår

Saknar du någon speciell person?
Ja.. det är så ensamt här hemma :/

Har du svårt för att bli kär? Njae.. Att bli kär kan jag, men för att truly älska nån så krävs det lite.

Är du singel? japp! Bring it on! ;D

När fick du senast en komplimang? Idag hehe hela dan förfan :D

 

http://1.bp.blogspot.com/_cNCcIOgwHe8/SiT9UFkOP8I/AAAAAAAAA2M/K1usEkRflMo/s320/1170043_heart_sketch%5B1%5D.jpg

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Hmm.. njae, inte vad jag kommer ihåg. Bara typ halft en gång..

Hånglat med nån riktigt ful: Haha jaaa!!

Hånglat med fler än 50 pers: Jag tror nog inte det.. men inte långt ifrån xD

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? JA FÖRFAN! whore ftw! :D

Gjort något riktigt dumt? Jaaa! Nästan varje dag :P

Gjort något du verkligen ångrar? Såklart.. Men man får leva med det.

Åkt ambulans? jaaa

Gjort nåt olagligt? Ett antal.. jo några.. MÅNGA gånger! xD Men man är ju bara ung o dum en gång!

Fått din mamma att gråta? Alltför många gånger :/

Slagit ner någon? Hmm.. neej, dock kastat föremål.

Skämts över dina föräldrar? Haha ja..

Sagt jag älskar dig och menat det? jaa, jag säger det inte om jag inte menar det. Three strong words

Tar du droger? Inte just nu ;P hahaha neej!

Dricker du? Dum fråga.. som typ sover du? hahahha <3 Gotta love the booze!

Vilka kläder sover du i? Olika hela tiden, just nu gråa kalligar o en stor tisha

Vad hatar du verkligen? KÖTT!!! o typ lakrits, snus, håriga ollon..

Är du ensam nu? jaaa, fast resten av familjen är nån annanstans i huset.

Vill du gifta dig? Jaaa! Har drömt om min bröllop sen barnsben :D

Vill du ha barn? jaa, så de kan bli awesome!

 

click to zoom

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Förutom jag.. Alex..

Såg dig gråta? Mamma igår då jag fick mitt utbrott!

Fick dig att gråta? Mamma som pressade mig med skolarbetet..

Du delade en dricka med? Har ingen aning.. det va en jävla massa drinkar xD

Du gick på bio med? hmm.. Det va nog Lo, Freddy o någon annan..

Skällde på dig? Syrran! Hon har allvarliga humörsvängningar idag :P

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa nåt om skolan..

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? jaa

Kramat någon? jaa, typ

Pussat någon? nee

Köpt någonting? nope, ligger ju hemma sjuk förfan..!
Sjungit? Sitter o sjunger med Miley Cyrus härliga stämma :D

Saknat någon? men jaa, läs där uppe retard! xD

 

http://innotime.blogg.se/images/2008/studier_42947c_19652252.jpg

 

Snodde hela rakt av bara för orkar inte anstränga mig haha
Nu ska jag plugga klart o sen sova sött!! Kommer bli stressigt i skolan imorrn med massa filmredigering :3
PUSS!!!

 


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh :$

tycker du att vi passar? :>

2010-05-17 @ 00:59:45
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

det är väl klart du ska få göra! :D

hörru, kommer du på yeaaahfestivalen? :D

2010-05-17 @ 01:07:02
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0