When everybody else sleep tight

Har skrivit klart två tentor!! WHOHOOO :D Så nu sitter jag här, hög på kaffe och PEZ o tycker att det är dags att blogga lite. Skrev ner typ ett blogginlägg på bussen förut så då får jag väl lov att reacapa lite här då haha :D

Borde ha postats runt halv sex men va så upptagen då så orkade inte skriva:


"Asså shises!! Det börjar verkligen bli sommar nu! :D Jag har ju suttit flera timmar i ett litet rum och redigerat klart mitt reportage o jag är alltid så van vid att mötas av en mörk och kall vägg när jag kommer ut ur skolan vid den här tiden. Men nu va det strålande solsken!! När jag såg hur ljust det va så bah OMG! xD Men så kom jag på att jag inte hade någon jacka på mig så kommer frysa ihjäl när jag går ut så förberedde mig på att få en slap in the face av kylan. Men när jag gick ut så va det riktigt varmt ute o solen stekte i ansiktet! Guuud va glad jag vart då!! :D Härliga sommaren! <3

Jag måste börja va ute mer asså.. Fick ju värsta chocken hehehe"

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/meet88_62211015.jpg
Älskade Freddie i sommarsolen ^^

Ja nu väntar jag egentligen bara på att syrran ska upp, vid 5 sa hon att jag ska väcka henne för hon ska göra nudlar xD Jag lär inte sova alls men det är väl lika bra nu sista veckan i skolan, får kanske lite mer gjort inatt :)

"Imorrn/idag" ska jag iaf ha prov.. och jag vet inte alls om jag kommer klara det. När jag gjort andra prov har det alltid gått bra, oavsett vad det är för ämne för att jag känt att det varit något vettigt. Då har jag vetat att jag faktiskt lär mig något utav det och att det betyget är viktigt. Men nu ska jag ha prov i Filmkunskap.. typ det mest lama ämnet ever! Därför har jag så svårt att lära mig det som står i papprerna för jag tycker det känns så onödigt att lära sig. I religion hade jag alla rätt på nästan alla prov, medans vissa nu knappt klarar det eller ens klarar det. (talar om min konstiga nya klass :S) Och i filmkuskap däremot glänste de tydligen i? jaa, vissa prioriterar ju annorlunda men jag har svårt att lära mig något som inte är utav akademiskt värde. Om det åtminstone hade gett nåt livspoäng men nej.. inte ens det, det är bara skit alltihopa som man lika gärna kan klara sig utan! Men jag har nog en lösning på mitt problem - jag ska bara öva in allt som om det vore en faktatext och låtsas att det är utav värde så kan jag nog få in något. Bara öva in det som vilken annan text som helst bara för att jag måste. När jag väl klarat provet är det bara att radera informationen lixom!

haha, det märks att jag kanske är liite speedad asså, kan skriva på in i evigheten xD hahaa Nemän nu ska jag nog ta fram lite papper och plugga in lite text! Förretsen är Facebook förjävligt tråkig vid den här tiden :P

PUSSELIPUSSENBUSSEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0