Where is the party??!

Är så sjukt uttråkad!! Va inte ute igår så nu är jag fett peppad på o dra ut men ingen har några pengar (inte jag heller för den delen).. Men nåt måste man väl kunna hitta på? Äre inte så värst sugen på krogen o va inlåst i nån källarlokal med massa kåta killar överallt o behöva va orolig för hur man ser ut hela tiden.. Vill bara chilla lixom, men ändå parta järnet! :D

Fredrik ringde så kanske han räddar mig från tristlessen, men man vet ju aldrig hur det blir iaf så vill gärna ha lite reservplaner om han bangar eller nåt gåt fel! Så RING RING RING, eller smsa som ni gör nåt kul!!! Jag lovar att jag höjer festen om jag kommer ;D


Lagom uttråkad sådär va?? xD


God mat gör mig sällskap iaf :D Vegoburgare med ruccola, alfalfagroddar och lite dressing o ketchup ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0