Lift your hands toward the sun

Åhhå det blev utgång för mig iaf!! :D Jag skulle först med Vanita och Jasmine ut på massa klubbar men det sket sig lite halft för vi va så sega o drog ut så sent. Så istället mötte vi upp Kevin o hans polare på Medusa. Riktigt mysigt ställe faktiskt förutom att det bara finns en toa o folk snackar så jävla högt. Jag o Jasmine ska nog dit o ragga killar nån dag :P Vi är inte så mycket för krogenbratz precis, föredrar rockiga killar och det fanns en del hetingar där ^^

http://mychemicalromance.prod4ever.com/gallery/fanfotos/DSC_0141.jpg

http://www.99x.com/Portals/8/99X_Blogs/Lewis/JaredLeto.jpg
HETIIIINGGGAR!!!! <3

Där satt vi till stängning o drack öl, disskuterade en massa skumma saker o bara chillade. Riktigt roligt att bara snacka om allt möjligt skit, dock blev det känsligt ibland o man blir lite sur men ahaha Det är skit samma jue :P Efter en öl så satte jag näven i bordet o bah "SÅHÄR ÄRE!!" HAHA Amanda på krigsstigen xD Sen när de stängde så hamnade jag visst hos Kevin o asså vi tog fel tunelbana så fick gå aslångt o mina fötter DOG! Så gick barfota en bit o ännu bättre vart ju att när jag skulle hem idag så gick min klack av typ 10 meter innan jag va vid tunnelbanestationen X) LYCKAT!!

Gick barfota från tunnelbanan kl 4 på morgonen x):




PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN klack? my as

2010-05-31 @ 14:51:38
Postat av: Jasmine

Frankiieee<3

2010-05-31 @ 15:27:12
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0