Making it a fivetotwo

HAHAHHAAH Asså jag bah somnade xD Fyfan va skönt att sova en stund men min msn bara lyyste orange oså missade jag ishockeyn som jag låg o kolla på. Så nu måste jag kolla hur det gick på typ sportbladet eller nåt.. Tänk att jag verkligen va så trött att jag bara tokdäcka xD

Nu är jag hungrig dock så jag ska se om jag hittar något mumsigt i köket. Tror jag synade en mango förut :P Hehe nemän sen ska jag sova. Skola imorrn o måste gå upp tidigt o maila en grej, iofs kan jag göra det nu xD hahha intelligensen är på topp. bLUÄÄÄHH Måste vakna till nu!

http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.938639.1239446724!image/3431916020.jpg_gen/derivatives/w450/3431916020.jpg

Btw... "Weinhandl fick göra sitt trejde mål för matchen efter 57.43 och fastställde slutresultatet 5–2 och Tre Kronor vann första VM-matchen." -  Jag antar att vi vann! :D Nästa gång tar vi oss ann Frankrike.. moahahhaha!

Hörs imorrn!
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0