As the sun burns the horizon, and as the darkness settles in, this night will be as lonely as the next one. However, for the first time in months I do hope for a sunrise, tomorrow will bring me strength

Deppmode igår.. Idag nya tag.

Fick Fx på tentan - FAIL!! Men vad ska man göra.. bara att försöka igen tills det går vägen. Börjar tidigt men orkar inte gå o lägga mig. Håller på o installerar mitt nya tidsfördriv :D WOW hehehe xD Trodde aldrig jag skule spela något sådant spel, men ska se hur det är. ALLA mina polare spelar jue så känner mig lite utanför :P Men ahh.. Det kanske är kul?

http://softsupplier.com/wp-content/uploads/2010/06/world_of_warcraft_89.jpg


Forever, it's just an empty word that often drowns behind the illusions
Yet we always try to encourage our disbelieves with such a frailty word
Because we both know that starting over isn't a way to begin.


Kommentarer
Postat av: IzeTheJukebox

Jasså, du ska spela WoW du? - najs najs, lycka till med dé :)



Jag spelar också, så du kna alltid kolla med mig om du har frågor.



Thorntusk på Earthen Ring (EU)



MVH Linus



salute

2010-10-28 @ 20:49:16
Postat av: Linnéa - tre och en katt

Haha WOW är sjukt beroendeframkallande. Det är bara att gilla läget. :D

2011-02-25 @ 18:33:51
URL: http://royalcat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0