Back to this

Kanske ska börja använda min kära blogg igen? Kanske kommer fram till något vettigt då jag skriver av mig lite :)

Senaste månaderna har jag haft för mig lite allt möjligt. Dragit på kryssningar, festat, varit i min lägenhet i Warzsawa, käkat en jävla massa svindyr sushi o spenderat hundratals med timmar i WOW. En helt okey höst och vinter med tanke på att jag varit sjuk och slö mestadelen av tiden. Men så blir jag när det blir kallt o jävligt, lär inte vakna till förens i maj.


Lite bilder från hösten/vintern



Amanda <3 vin på dop


Jag o syrran va med i YouAteMyDog's nya musikvideo - "Still Lost"
Det va en så jävla awesome kväll med massa gött folk! Vi klämde in 11 pers i en liten gammal saab xD Ett minne för livet kan jag lova :D Postar videon lite senare!


Drog på två kryssningar i rad varav en va MondayBar Lucia Cruise! En jäkligt grym kryssning med grym musik o sköna människor. Ska dra på Springbreak Cruise i Mars sen!


Efter MondayBar kryssningen va det efterfest på 360! Bästa klubben jag varit på asså!!! Älskar stället <3 Måste dra dit oftare!


Nyår firades hemma hos Felix med en massa peeps! Först middag, sen lite krök, ut o smälla o sen fortsätta festa in på småtimmarna. Vart lite dans, gräddkrig, serious talk o massa skratt.
Har en video på fyrverkerierna liggandes någonstans så ska se om jag kan hitta den o ladda upp den.


Förra året va ganska niice faktiskt, sommaren va typ underbar! Detta år lär vi dra på färre festivaler, men ska köra på hårdare på de vi ska på!! Den här sommaren MÅSTE slå förra så det är bara o TAGGA!!! :D

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0