So many years, still yet the same

Igår va det 4 år sedan jag va på min första ravefest. En riktig vändning i livet vart det då jag hittade en ny del av mig, fann många nya vänner och föll pladask för den elektroniska musiken. På den festen mötte jag även en pojke som betytt så otroligt mycket för mig genom åren. Den pojken är nu en man och vi har lyckats hålla kontakten trots förhållanden och dylikt. Vi har haft våra små "kärleksperioder" (eller jag iaf) och han är en kille som jag alltid kommer älska. Oavsett vad som händer i livet finns han i mitt hjärta och jag hoppas att vi ska hålla kontakten ett bra tag till. Vi är så lika, men samtidigt så olika. När vi är tillsammans är existerar bara vi två, så underbart.


Minnen <3

Ikväll ska jag ut, av samma anledning som för 4 år sedan - för att fira Kristofers födelsedag!! :D Ska bli så jäkla gött o träffa folk man inte sett på länge. Jag är så förskräckligt dålig på att höra av mig till folk så har en tendens att lixom "tappa bort" vänner. Dåligt av mig, jag vet.. Men sån är jag bara. Har man tur glömmer de en inte, och då vet man vilka som är ens riktiga vänner. Det är såklart en "raveklubb" som gäller ikväll! Ska äntligen få ta fram mina benmuffs igen!! Har längtat sen kryssningen :P

Kom dit om ni är sugna! Club Lacuna vid medis är det som gäller <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0