Wednesday

Shoooo!

Igår va jag i skolan och registrerade mig. Alla i klassen är såklart skitfula och tjejerna ser ut som feminister men sånt får man väl leva med xD Jag vande mig ju vid min förra klass så ska nog gå bra nu med. Sålänge jag slipper etiska och politiska disskusioner så blir terminen smärtfri!

Idag va jag ledig så har bara chillat hemma, äntligen dingat 80 (!!!) och varit en tur ner till affären. Hämtade ut mitt paket som jag väntat eeeeevigheter på så finaly kan syrran få sin julklapp. Däremot är hon off i sitt rum och vägrar komma när man ropar så hon får skylla sig själv!

[Holic] Faux Leopard Fur Hoodie Vest
Köpte en leopardväst till hnne såklart!

Ska nog käka lite mozarella med tomater nu, orkar inte äta någon större middag. Blir till o lägga sig i tid oxå för imorrn blire en, vad jag anser, lång dag i skolan. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Lydia

VILL OCKSÅ HA VÄSTEN :<

2011-01-13 @ 22:21:58
URL: http://flavoroflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0