First day

uhhu.. Har sovit flera timmar nu! xD Va så himla trött när jag kom hem från skolan, åt och däckade bara. Är nog inte van vid att gå upp, åka till skolan, sitta i flera timmar och lyssna på föreläsare och sen hem igen. För många moment. Höll på och somna den sista halvtimman på den andra föreläsningen :P Han som föreläste va jätte intressant och förklarade massor om studierna och upplägget, men man va så seg av att ha suttit ner hela dan. Jag ställde flera frågor så nu är jag väl förberedd för vad som gäller de kommande 3 åren :D


Diggar nyvakenlooken xD

Just nu känns det ganska bra med det program jag valt, men tiden får utvisa om jag står ut eller inte. Jag har en förmåga att tröttna på saker så fort. Förra året hopade jag ju av efter någon månad så hoppas jag stannar längre den här gången. Är mer motiverad nu eftersom redan efter sommaren så ska vi börja med vårt huvudområda som vi snart väljer! Och då blir det musikvetenskap eller medie- och kommunikationsvetenskap som gäller och det borde ju funka för mig? Är så trött på media efter gymnasiet men man kan ju välja de kurser som är mest olikt det jag hållit på med men som ändå kan hjälpa mig i mitt framtida arbete som eventarrangör. Det ska nog fixa sig på något sätt. Han karriärvägledaren va en riktigt skön snubbe så han kan nog ge mig lite tips sen när jag ska välja och anmäla mig.

Imorrn är jag ledig! SKÖÖNT! Har bara föreläsningar två gånger i veckan, resten av tiden ska man själv sitta och plugga. Iofs är jag sämst på att lägga upp mina studier själv, men det gäller bara att läsa o böckerna så har man det avklarat, och jag är expert på att ta in information via böcker. Det lixom bara flyger in i hjärnan och fastnar xD Så, så länge jag lyckas sätta mig ner och läsa så gåre bra. Men som sagt så är jag ledig så ska vila ordentligt, kankse ut på stan med IVY om jag lyckas ta mig upp i skaplig tid och på kvällen äre SUBSONIC som gäller!! Kommer nog bli grymt om de som sagt att de ska komma dyker upp. Vill inte va själv där och inte känna så många. Vet ju vissa som säkert ska dit men vill inte behöva hänga efter dem hela kvällen..



Nu ska jag nog gå upp, kanske käka något litet framför tvn och sen lägga mig igen..? Kanske hinner spela lite oxå :P hehe Måste levla de här få levlarna upp till 85 nu så jag har det avklarat!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0