Sleep tight

Ska försöka sova nu.. Har så svårt att sova om nätterna om jag sovit under dagen, vilket va det jag gjorde. Orkade inte hålla mig vaken efter att jag käkat så däckade xD Det va en hård kväll i fredags, däremot komme rjag typ inte ihåg något.. Haha så kan det gå ja, men jag antar att jag hade kul :P Sov i Mats lägenhet vid gärdet efteråt och det va inte så niice at vakna upp, fortfarande vara lullig, sätta på sig klackarna och åka hem. Skulle ha tagit med mig extra skor! men men..

Idag ska jag bara vila vidare för på måndag är det skolan som gäller! Första riktiga föreläsningen i kursen.. Pirrigt värre! Måste bli lite pluggis nu så jag klarar skiten. Måste beställa böcker så fort jag får pengar.

Nu har jag stängt ner WOW, blir enklare att sova om man inte har det framför sig hela tiden xD Går riktigt bra nu, får massa ny gear och har pluggat på lite så ska förbättra min DPS och shiet. Ska försöka levla en level om dagen nu så når jag 85 om bara ett par dar! Blir lite tajt med skolan men har ju hela lunchen på mig hahah xD Geek-Amanda spelar i skolan lol


demotivational poster g*y TEST

natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0