110517

Vart en dag på stan med Ivy idag. Fikad lite och gick runt o kollade på allt möjligt o bara pratade om allt mellan himmel o jord. Tyvärr så förstörde regnet vår mysiga dag men så går det när man bor i Sverige - vädret byter om fort som fan :P Ska försöka hitta ett par snygga bikerhandskar i veckan, såg ett par idag men orkade inte köpa dem. Vill kanske ha lite större nitar på oxå. Nu har jag käkat middag, bönröra med senap! Asgött o bra med proteiner för en växtätare som mig ;D Tänkte gymma innan middan men behövde vila en stund för va helt död när jag kom hem. Så nu ska jag smälta maten o sen bär det av till gymmet! Ska kötta crosstrainern som vanligt o ta slut på minsta energi så jag kan somna ikväll. Orkar inte ligga sömnlös en natt till..

FITTA!! Hör och ser åskan nu :< åååhhhhh måste försöka ta mig ner till gymmet på något sätt! Kan inte ligga o bli fet en dag till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0