Break away from this situation. Take away all the things that hold us down

Sista kvällen i mitt feta liv nu.. Har precis avnjut en tallrik fullkorns couscous, vegetariska grillbitar och en klick cream fraiche med vitlökskrydda o cayenpeppar! "Sista måltiden" lixom xD Blir till o dra ner ordentligt på maten och dricka mer vatten nu när jag imorrn ska knalla ner till gymmet o börja gymma :D Har något fel på hela magen o ryggen så ska till läkaren först, men hoppas på grönt ljus o tänker fan träna tills jag går av xD

Ska nog gå på Verras anorexidiet som hon gick på för ett par år sen. Hon gick ner o va så smal då att hon vart tvungen att skriva matdagbok ett tag för att mamma ska kunna se om/vad hon åt xD Har som sagt 7 veckor på mig att droppa 10 kilo! Sen lär man ju få muskler oxå men ska nu om en stund mäta mig och anteckna mina mått överallt för att se hur stor skillnad det blir :D

Ska försöka fixa en ny design oxå. lite sommmrigare kanske o mer fresh lixom ^^ Har tyvärr inga snygga bilder på mig själv men ska försöka fixa det på något sätt :P kanske tar en gammal bild bara för att ha något.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0