Day one

Första dagen på nya dieten.. Har faktiskt lyckas hålla mig borta från massa mat idag. Har kanske fått i mig ca 300-400kcal idag. Lagom lite ja, jag vet men måste hålla det så om jag ska lyckas gå ner. Allt är okey med ryggen så köpte gymkort och tänkte knalla ner till gymmet om en stund när middagen lagt sig. Käkade sallad (typ salladsmixpåsgrejs) med soyabönor och såklart massa vatten till. Tänk hur mycket vatten kan mätta egentligen :D Innan middagen tog jag även första dosen av mina "bantningspiller". Hoppas de hjälper mig att få bort aptiten och bränna mer fett på gymmet. De är någon hälsogrejspiller, tror egentligen inte på att sådana funkar men ska ge det en chans. Har inget att förlora precis :P

Dags o hitta träningskläder!
Pöss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0