Day Two and Three

BAH! Hann aldrig till gymmet eller till solariet igår.. Satt typ 5 timmar och hjälpte syrran redigera sin novell/musik-video som va tvungen att bli klar. Den vart nästan awesome typ :P Kunde blivit bättre om vi hade haft ett proffsigare redigeringsprogram, men vi gjorde det bästa av det. Så eftersom jag inte hann gymma så drog jag ut o promenerade lite medan jag väntade på o bli picked up av Mats :) Vart en liten roadrip med musik o flum, som vanligt lol. Dock va donken i hägernäs stäng pga ombyggnation så vart en tur till Väsby hahaha Jag unnade mig faktiskt en sallad xD Hade bara käkat sallad till middag innan så kände att det va okey. Hur mycket kan man egntligen gå upp av vanlig grönsallad och morötter (vilket det är i) lixom?



Nu började jag morgonen med ett stort glas vatten, piller och en skål corn flakes. Ska chilla en timma o sen bär det ner till gymmet för ett litet pass. Ska se om personalen har tid med en instruktionsgenomgång av allt o sen måste jag städa hela rummet innan jag käkar middag. Hoppas jag orkar och hinner med en runda till på gymmet sen ikväll. Imorrn ska jag ut antagligen och lär knappast orka va nykter så lär få i mig en hel del kalorier i form av öl o drinkar. Blir en runda på gymmet imorrn oxå då o sen kötta halva lördagen :P

Det roliga är det att jag äter verkligen lika mycket på en dag som jag förut kunde få i mig på en timma, sover mindre, rör på mig mer, men ändå känner mig mycket mycket piggare! Är typ hyper och glad hela tiden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0