JAG SKA BÖRJA TRÄNA..

...SÅDESÅ!!!

Orkar inte va fet längre.. seriously.. måste bli smal o fin för asså kommer inte i mina kläder längre typ xD Just nu så börjar jag lite smått med push-ups och sit-ups hemma o ska försöka pallra mig ut o promenera alt jogga om vädret tillåter. Kan ju inte andas om det är kall luft så då blire svårt o springa. Sen nästa vecka ska jag på möte med en läkare som jag typ ska börja träffa så om jag har tur kan de fixa rabatterat gymkort åt mig nere på torget. Har fan inte råd o köpa ett för fullt pris.. det är svindyrt där men det är det närmaste stället att gymma på så det får bli det. Måste träna upp ryggen som fan för asså ibland känns det som om den inte orkar stå upp av sig själv.. Har serious problem med min kropp asså xD men men.. Nu jävlar ska jag bli fit o smal! Dock har jag en förmåga att få FETA muskler om jag hårdtränar så får ta det lite lungt för vill ju inte va värsta muskelknutten :P


Ska nog börja dagen (ja jag vakna precis) med lite push-ups. Sen när frukosten lagt sig blir det sit-ups! Funderar på o hitta något billigt löpband o ställa i rummet oxå. Så kan jag springa lite när jag känner att jag har massa överskottsenergi, vilket jag har väääldigt ofta. Sitter ju bara o spelar hela dagarna så gör inte av med så mycket energi precis :P (kanske därför jag blivit fet oxå lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0