Lol på Blogg.se

Shises.. Hur svårt ska det va o posta ett inlägg? xD Postade tom flera igår med olika namn men samma innehåll för o se om det tillslut funkar.. Men nu kom de upp så hade en radda inlägg som va likadana lol

Men men.. vad fan gör jag vaken? Ska egentligen upp om typ en timma o duscha o fixa mig för ska till läkaren o kolla upp min mage o rygg o sen ska jag köpa gymkort. Fan är tvungen att säga det tusen gånger om dagen så att det tillslut händer xD Jag vet ju hur det gick förra gången jag skulle börja gymma... Never happened! Så just nu bara chillar jag i sängen o dricker mig mätt på vatten xD Det jobbiga med att vakna tidigt o vara vaken hela dagen är att man har mer tid att bli hungrig på. Men nej nu jävlar ska jag lyckas med något för en gångs skull!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0