At weekends, I live


älskar alla färger som kommit till liv utanför <3

Vart en fullspäckad helg! I fredags va jag ute med Ivy, hennes BF och ett par av hans polers. Vi drog till Biljardpalatset o tog några drinkar/öl o spela massa biljard. Grymt mysigt faktiskt o alla va sjukt vänskapliga o trevliga trots att jag inte kände dem :) Kom faktiskt hem inte allt för sent då så hann fylla på energi till på lördan. Då bar det av hem till Marcus för o fira honom! Vart en jävligt niice fest med massa flum, dansande, drickande, prat o äventyr :D Länge sen va jag så flummig som jag vart då!! xD hahahah Sen så drog jag faktiskt inte hem utan drog med Matsi o Anni hem till henne.. Har inget minne utav hur jag kom dit eller varför hahaha Men det vart mysigt för på söndan så kom hennes syskon mfl o vi "grillade" o käkade vegoburgare o prata en jävla massa.

Så en AWESOME jävla helg vart det!! :D Nu är det massa vardagar att ta sig igenom o sen äre helg igen! Blir till o nöta heroics hela veckan för måste få upp min itemlvl ordentligt innan Dreamhack! Måste levla upp min Dranei till 85 innan oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0