Working fattie

Har faktiskt lyckats komma igång med träningen!! Det är ju att komma igång som är allra svårast men bara man får en rutin så brukar det gå på smort! :D Har ju inte tränat på över 2 år (!!!!!) så det va verkligen dags nu. Känner redan hur musklerna värker o har sig så bara o köra på! Ska försöka o inte slita ut kroppen för mycket o sträcka mig o shiet men vill man va fin får man lida pin ;)


Ska iväg på massa middagar och shiet hela helgen så kommer inte ha så mycket tid för att träna men på måndag ska jag köpa mig ett gymkort! Orkar inte vänta tills läkarbesöket så får ta tag i det på egen hand. Köper bara ett månadskort för drar ju iväg på massa festivaler i juni och juli så kommer ändå inte kunna träna. Så nu har jag en månad på mig att bli smal.. Wish me luck xD Men den här gången ska det gå! Ska tänka på minsta lilla grej jag stoppar i mig och köra hårt med träningen! Blir en frukt-och böndiet antar jag. Det blir man mätt på samtidigt som det inte innehåller mycket fett och kolhydrater. Bönor och linser innehåller visserligen mycker kalorier men jag gick ner förra gången jag bara levde på bönor så ska nog inte va några problem :) Ska även dra till Life Hälsokost o kirra viktminskningspiller, måste få bort sötsuget och ha något som gör att kroppen inte tar upp lika mycket fett. Bara de funkar lite så kommer det ge resultat!

Ska försöka lära mog att lägga mig i tid oxå.. men det blir nästa utmaning!
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Klamydia

kämpa på !! :'D

2011-05-05 @ 23:15:11
URL: http://flavoroflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0